“Yap İşlet, DEVRETME Devam Et”

“Yap İşlet, DEVRETME Devam Et”

“Yap İşlet, DEVRETME Devam Et” usulü ile MAPUSHANE yapım işi.
Bilirsiniz ki, Ben zaten, İktidardakilerin yaptıklarından hep MUTMAİN oluyorum ve hep de SEVİNİYORUM ve zaten bu yüzden de SEVİNDİRİK oldum ya …
Şimdi yine öyle oldum ve gendi gendime şöyle dedim:
“Ben olsam ben de SEVİNİRDİM” !
Efendim, Samsun’un Kavak ilçesine Türkiye’nin en büyük HAPİSHANESİ yapılacakmış; 2000 kişilik imiş; 2021 yılında da faaliyete geçecek imiş.
Ve buna da, Kavak’ın AKePe’li Belediye Başkanı çok SEVİNMİŞ imiş ve “YILLARDAN beri HASRETLE beklenen bir çalışmaydı” demiş ve bu işe yardımcı olan AKePe’li Samsun Büyükşehir Belediye Başkanına teşekkür etmiş.
Esahhten, yani gerçekten SEVİNÇLİ bi haber.
İlçe için masrafsız ve zahmetsiz, garantili GELİR getirecek bi işyeri.
FABRİKA olsa bi sürü eziyeti olur: Yurt dışından DOLAR ile alınacak makinalar, motorlar falan pahalıya mal olur ve imalatın da satış garantisi yoktur. Belki zarar eder, iflas eder ve belki kapanır.
Zira ÇİN, her çeşit malın en ucuzunu yapıp, bize bizden daha ucuza satabiliyor.
Ama, HAPİSHANE bu, her daim MÜŞTERİSİ olur.
Memleket bu haldeyken en garantili iştir bu.
Hiç ZARAR etmez.
Devletimiz de hiç bi masraf etmesine lüzum yoktur ve elini sıcaktan soğuğa sokma zahmetine katlanmasına da lüzum yoktur.
SUÇLULARIMIZ zaten kendi kendilerini YETİŞTİRMEKTE pek marifetli ve çok MÂHİR insanlar. SUÇ işlemekten de hiç korkmazlar ve hiç SAKINMAZLAR.
Beklersin, alıp götürürsün, o kadar.
HASTA garantili HASTANELERİMİZ var, çok şükür, hamd olsun.
MAHPUS garantili MAPUSANELERİMİZ niçin olmasın ?
“YAP İŞLET, DEVRETME DEVAM ET” usulü ile (Malum MÜTAYİTLERE de) yaptırılırsa BELEŞE mal edilmiş ve Devlet’in cebinden de 5 kuruş çıkmamış olur.
Çok da büyük bi İSTİHDAM sağlanır.
Gardiyanı, memuru, muhafızı falanı filanı, en az 200 kişi çalışır. Yani, ilçenin AKePe’li gençlerine iş imkânı yaratılmış olur.
Mahpusların ziyaretçileri gelir gider, oteli-bakkalı-kasabı-lokantası-çayhanesi falanı filanı devamlı çalışır vaziyette kalır ve ilçe canlanır.
Mapushaneye giriş-çıkış ve yatış-kalkış ücreti ve ziyaretçi girişlerinden alınacak giriş ücreti de burayı yapan Mütayite kalır, bu şekilde masraf karşılanır, üstü de Mütayitin olur.
Ööle, Osman Gazi Köprüsü’nde ve diğer yerlerde olduğu gibi GARANTİ sayısından aşağı düşmeyeceği ve hatta FAZLA müşterisi olacağı için Hazinemize yük de olmaz.
Ama İYİ Partili Meclis Üyesi bu işe çok kızmış ve hapishane yapılmasıyla ÖVÜNÜLMESİNE sinirlenmiş ve “çok acı bir şey” demiş.
Efendim bu İTİRAZCILAR, memleketin İSTİKBÂLİNİ görmekten ÂCİZ insanlar.
Memleketteki SUÇ çeşidi ve SUÇLU sayısındaki ARTIŞ hızını göremiyorlar ve bunların kısa bir zaman sonra nerelere SIĞDIRILACAĞINI şimdiden düşünemiyorlar.
Baksana, mapushanelerde yer kalmadığı için, ADLİ KONTROL ŞARTIYLA SERBESTLİK ve DENETİMLİ SERBESTLİK diye bi şey icad edilmiş ve “İÇERİDEKİLER” kadar dışarıda gezinen SUÇLU sürüsü yaratılmış.
Bu bööle olmaz ve bööle yürümez.
Bunun çaresi bol bol MAPUSHANE inşaatından geçer.
Aynı konuda bir haber de Bursa’nın Kestel ilçesinden:
319 dönümlük MER’A alanına MAPUSHANE yapılacakmış, CeHaşPe’liler de buna itiraz etmekteymiş.
Yukarıda dedim ya; bu MUHALİFLERİN, bu itirazcıların KAFASI çalışmıyor.
Yahu, mer’ada DAVAR falan otlatacan da n’olacak ?
Koyun başına alacağın 5 lira, ÖKÜZ başına da 10 lira ile ne yapacan ?
Yapılsın oraya da 2000 kişilik MAPUSANE, oralar da ŞENLENSİN !
Aslında, köhnede ve kıyıda köşede kalmış ilçelerimize bööle ESERLER yapılıp bırakılırsa oraların da REFAH seviyesi artırılmış olur. İSTİHDAM da yaratılmış olur.
Ve de TÜİK’imiz İSTİHDAM rakamlarını açıklamakta daha rahat davranır, eli rahatlar.
Değil mi ya efendim !?
18 Eylül 2020 (Mümtaz Şahin) 1330

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

DİĞER YAZILAR

Bi şey SORACAM !

DÜŞ de GÖR !

İHANET !

“TÜRKLER MÜŞRİKTİR, yani KÂFİRDİR !”

Çok MUTLU oldum çoookkk !

Hep SİYASET, hep siyaset … BIKTIK beyaa!

ZİRVEDEKİ GÜNDEM !

Memnun ve MUTMAİN olduuummm!

VIZ gelir TIRIS gidersiniz Ulan!